Uitnodiging van Kunstenlab

Uitnodiging van Kunstenlab, Havenplein 2 Deventer

De in onderstaande uitnodiging genoemde ‘vernieuwende kunstmanifestaties in Deventer’ zijn met name georganiseerd in het verband met de strijd voor behoud van het Noordenbergkwartier als woonbuurt en nieuwbouw van betaalbare woningen.

Kunstenaarsgesprek met Klaus Versteegen en Pim van Pagée
Onder leiding van Arno Kramer

Bij de tentoonstelling ‘Min of Meer’
10 oktober om 15.00 uur

We nodigen je van harte uit voor het kunstenaarsgesprek met Pim van Pagée en Klaus Versteegen op zondag 10 oktober in het Kunstenlab.

In de tentoonstelling ‘Min of Meer’ is recent werk van beide kunstenaars te zien. De tentoonstelling maakt deel uit van de overzichtstentoonstelling ‘Solitair of Solidair’ over de geschiedenis en het gedachtengoed van stichting Y. In de jaren ’70 organiseerde de stichting vernieuwende kunstmanifestaties onder meer in Deventer en Olst. Van 1972 tot en met 1974 voerden Klaus Versteegen en Pim van Pagée onder de naam Gelegenheidsduo in opdracht van stichting Y een reeks kunstprojecten uit, Vingeroefeningen genaamd. In het kunstenaarsgesprek gaat Arno Kramer vooral in op het individuele werk van de kunstenaars uit de tentoonstelling ‘Min of Meer’.

Coronatoegangsbewijs verplicht

*Vooraf aan het kunstenaarsgesprek vragen wij u een coronacheck-app, herstel- of testbewijs te tonen. Vooraf reserveren is niet noodzakelijk.