Aankondiging Buurtfeest

De zomer is in volle gang, de schoolvakanties zijn in aantocht en de laatste editie van de Noordenberger ligt in de bus! Wij zetten ook dit jaar weer de traditie voort — want na deze vakantie periode — is het tijd om samen te komen voor het buurtfeest!

Het buurtfeest zal plaats vinden op zondag 17 september tussen 16:00 en 20:00 op het Muggeplein. Tijdens het buurtfeest zijn alle buurtgenoten (ook niet-leden van onze vereniging) welkom. Naast muziek, gezelligheid, hapjes en een drankje, zal de Fermerie ook een maaltijd bereiden voor de bourgondiërs die onze buurt rijk is. Mee-eten kan voor ongeveer € 13,50 per persoon, geef je daarbij op vóór 15 september via secretaris@buurtverenigingnoordenberg.nl.

Wij wensen iedereen veel mooie dagen en zon toe, hier in het Noordenbergkwartier, of buiten de grens.

Tot na de zomer!